Returpolicy for gavekort


  • Gavekort kjøpt på nett eller i salongen kan benyttes som betaling for behandlinger og produkter hos Chaken Nail Studio.
  • I henhold til angrerettloven har du 14 dagers angrerett fra kjøpsdato dersom gavekortet er kjøpt på nett. For å benytte angreretten må du kontakte oss skriftlig innen 14 dager fra kjøpsdato.
  • Angreretten gjelder kun for gavekort som ikke er benyttet. Dersom gavekortet er helt eller delvis brukt, bortfaller angreretten.
  • Ved retur av gavekort vil beløpet refunderes til samme betalingsmetode som ble brukt ved kjøp, innen 14 dager etter at vi har mottatt din skriftlige henvendelse.


Reklamasjon etter behandling

  • Vi ønsker at alle våre kunder skal være fornøyde med våre behandlinger. Dersom du opplever problemer med en behandling, må du gi beskjed til oss så snart som mulig.
  • Reklamasjon for gelenegler må meldes innen 5 dager etter behandlingsdato. Etter denne perioden kan vi ikke garantere resultatet, da neglene påvirkes av kundens egen håndtering og daglig slitasje.
  • Reklamasjon for andre behandlinger må meldes innen 7 dager etter behandlingsdato.
  • Reklamasjon gjelder kun ved feil utført behandling eller produktfeil, og ikke ved skade forårsaket av kundens egen håndtering, ytre påvirkning eller normal slitasje.
  • Dersom reklamasjonen godkjennes, vil vi tilby en kostnadsfri korrigering av behandlingen.
  • Reklamasjoner etter de oppgitte fristene vil ikke bli godkjent.


Kundeservice

For spørsmål eller reklamasjon kan du kontakte oss på:
📧 E-post: post@chakennailstudio.no
📞 Telefon: +47 48 46 37 89